zondag 24 april 2016

Verjaardagskaarten en kerstkaart


 De verjaardagen van twee personen zijn achter de rug. Nu kan ik veilig de kaarten laten zien. De eerste heb ik voor een vriendin gemaakt paars is haar lieveling kleur en daarom heb ik voor paars gekozen. Er moest nog een verassing bij maar hier in de buurt heb ik geen hobbywinkels meer helaas. Ze krijgt dus nog iets na gestuurd om het moment dat ik ergens wel een hobbywinkel tegen kom. Waarschijnlijk is dat pas in de vakantie want daar in het dorp zit wel een gezellige ouderwetse hobbywinkel. De tweede kaart heb ik ook gedots en die was voor mijn broer die jarig was geweest. Hij heeft zelf een kater en omdat ik anders weer met een auto aan kom, heb ik nu eens voor een kat gekozen. Ook heb ik weer eens kerst kaart tussendoor gemaakt. Deze keer geborduurd en meer mijn stijl dan de kerstkaart die ik de laatste keer liet zien. Het was nu te donker om een foto te maken van de Ferrari deze zal ik van de week plaatsen. Nu ga ik eerst de rest van het huishouden gaan doen en vanmiddag ga ik lekker borduren aan de Ferrari . Ik hoef de deur niet uit dus ga heerlijk een rustdag nemen en er even van genieten. Fijne zondag allemaal en maak er wat leuks van.



2 opmerkingen: